luni, 26 mai 2014

You are the only one I want to know

Ești atrăgător ca distrugerea în sine. Doar gândul la tine mă atrage ușor, ușor...Nu am nevoie de un zeu, te am pe tine. Te am pe tine și ale tale atrăgătoare buze, mâna ta ținând-o pe a mea, unghiile lăsând cuvinte nespuse pe piele, respirația ta fierbinte pe gâtul meu. Gustul salivei tale. Întunericul e al nostru, noaptea ne aparține. Tot ceea ce facem e secret. Nimic din ceea ce facem, va fi înțeles vreodată; se vor teme și ne vor ține la distanță. Vor fi chestii de legendă, discuții infinite si inspirații fără limite pentru curajoasele noastre inimi...Suntem doar noi doi, tu și eu în camera asta, pe podea...dincolo de viață, dincolo de moralitate. Suntem animale strălucitoare, pictate cu sudoarea incandescentă a lunii. Ochii ni se transformă in bijuterii si tot ceea ce facem este un exemplu de perfecțiune spontană. Am așteptat toată viața să fiu cu tine. Inima mi se izbește de coaste când mă gândesc la nopțile ucise așteptând să îți simt atingerea...timpul nimicit în timp ce așteptam ca o femeie făcând o propoziție din viață. Acum, tu ești aici și tot ceea ce atingem explodează, izbucnește în floare sau se transformă în cenușă. Istoria se atomizează și neagă fiecare respirație de-a noastră împărțită vreodată...Am nevoie de tine așa cum viața are nevoie de viață. Te vreau atât de mult ca și cum ar fi o catastrofă naturală. TU ești tot ce văd. TU ești tot ce vreau să cunosc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu