duminică, 8 mai 2011

Another world...

Azi, ca sa ma calmez am ascultat muzica ambientala...si m-au cuprins gandurile. M-am gandit la lumea noastra, la ceea ce ne inconjoara...la natura. Am privit vreodata natura cu alti ochi? Am stat vreodata intinsi pe iarba, fara sa  gandim  nimic...sa respiram aerul calduros al verii, sa privim albastrul cerului, sa simtim mirosul ierbii? Am putea vizita toate locurile frumoase ale lumii, am putea incerca sa traim in simplitatea naturii, fara sa aruncam banii numai pe lucruri costisitoare, masini si super vile. As vrea sa traiesc undeva departe, unde sa-mi pot auzi gandurile si privi inima. Undeva unde, atunci cand ma trezesc sa fiu doar eu si natura, fara poluarea masinilor, fara agitatia orasului, fara sa ma gandesc la ziua de maine ci doar la ziua de azi. Sa ma bucur de simplitatea micilor lucruri, sa invat ca viata inseamna mai mult de oras si agitatie...sa privesc natura in culorile ei vii. In loc sa ne bucuram de natura asa cum este ea, noi o distrugem zi de zi, putin cate putin...Sa invatam sa protejam lumea in care traim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu